Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

Η χαρά της δημιουργίας με καλή παρέα....

..όπως είπε και το Κατερινάκι στο post της.

Εχτές πήγα στο Κατερινάκι να δημιουργήσουμε παρέα και κάναμε ένα σπίτι..μπάχαλο όπως θα δείτε και στις φώτο! Πήγαινα εγώ απ την μία, πήγαινε η Κατερίνα απ' την άλλη...αλλά μια χαρά τα καταφέραμε! Έφτιαξε ένα εκπληκτικό Βιβλίο Ευχών (όπως πάντα βέβαια) και εγώ ένα layout το οποίο θα το αναρτήσω το βράδυ μόλις του βάλω τις τελευταίες πινελίες.

Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ ωραίο να έχεις παρέα όταν δημιουργείς και σίγουρα θα καθιερώσουμε μια μέρα δημιουργίας με την φιλενάδα μου!



Κατερινάκι είσαι το καλλιτεχνικό άλλο μου μισό! χιχι! Φιλάκιααα..

2 σχόλια:

  1. Ρουλάκιιιιιι είσαι το πιο γλυκό πλασματάκι!!!!Μην το ξεχνάς αυτό ;D
    και ναι... συμπληρώνουμε η μια την άλλη στη δημιουργία!
    Περάσαμε τέλεια και νομίζω πως θα είναι ωραίο να καθιερώσουμε τη Δευτέρα ως μέρα δημιουργίας... να ξεκινά και η εβδομάδα όμορφα!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχου.. τι ωραια! μπραβο κοριτσακια μου..! αλιμονο σε εμας..χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!