Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Βραβείο φαντασίας...


Ευχαριστώ πολύ την φίλη μου Φλώρα από το SofterrOr με τις καταπληκτικές δημιουργίες τις από τσόχα, για το βραβείο που μου έδωσε...

Το βραβείο λέει:

Γράψε 5 πράγματα που σου αρέσουν σε ό,τι καλλιτεχνικό - δημιουργικό κάνεις.Τι σε εμπνέει να φτιάχνεις χειροποίητα δώρα? Τι σε ωθεί στην δημιουργία?
Στείλε το βραβείο σε 5 bloggers

Λοιπόν:
1. Η δημιουργία με κάνει ευτυχισμένη! (Art Makes Me Happy!!!)
2. Μ'αρέσει να βλέπω την χαρά στα πρόσωπα των φίλων μου όταν τους φτιάχνω κάτι και γενικά οι δημιουργίες μου να αρέσουν! Είμαι και λίγο ψωνάρα! χιχι!
3. Λατρεύω το χρώμα και τον συνδυασμό υλικών και Μ'αρέσει που μπορώ να μεταφορφώνω πράγματα και να τους δίνω χρώμα και ψυχή.
4. Εμπνέομαι απ΄το οτιδήποτε και σε ανύποπτες στιγμές.
5. Η δημιουργία με ηρεμεί, με ξεκουράζει και με με ταξιδεύει...

Και εγώ με την σειρά μου δίνω το βραβείο :

Στην Κατερίνα, στην Ευαγγελία , στην Ροδούλα , στην Ξυπόλητη και τέλος στην Ελένη και στις υπέροχες δημιουργίες τους!

1 σχόλιο:

Ευχαριστώ πολύ!