Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

Προσκλητήρια

Καλησπέρα, τι κάνετε?

Να σας δείξω κάτι δείγματα προσκλητηρίων για γενέθλια που έφτιαξα για την μικρούλα της φίλης μου, Χριστίνας.

Είχα φτιάξει αλλα 2 αλλά μπροστά σε αυτά τα 2 δεν μ'αρέσανε και δεν τα συνέχισα.

Το πρώτο είναι σε σχήμα τσαντάκι και μέσα θα γραφτεί το κείμενο.


Το δεύτερο είναι κομμάτι τούρτας το οποίο μόλις ανοίγει, έχει μέσα καραμελίτσες και θα μπει και ένα χαρτί τυλιγμένο σε ρολό με το κείμενο της πρόσκλησης.


Χριστινάκι ελπίζω να σου αρέσουν! Εσάς ποιο σας αρέσει πιο πολύ?

9 σχόλια:

  1. Ρουλάκι μια γλύκα είναι! Μπράβο!!!
    Μου αρέσει πάρα πάρα πολύ η τουρτίτσα!!!!! όχι ότι το τσαντάκι, πάει πίσω... αλλά είναι αλλιώς το τρισδιάστατο και πιο πρωτότυπη η τούρτα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρούλα και τα δυο είναι πάρα πολύ όμορφα και πρωτότυπα!!!

    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίστευτα και τα 2!!! Συγχαρητήρια! Η τουρτίτσα είναι "all the money"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολυυυυυυυυ!
    Εμένα η τουρτίτσα μ αρέσει πιο πολύ! είναι πιο πρωτότυπη νομίζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. α με προλαβες έχω φτιάξει και εγω ένα προσκλητηριο και μπομπονιέρα τσαντουλα για το νέο μου ιστολογιο
    Δεν το έχω βάλει ακόμα όμως
    Και τα δυο προσκλητηρια σου είναι υπέροχα
    Αλήθεια χαρτια από που αγοράζεις
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και τα δύο είναι μούρλια! πολύ καλή δουλεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια..
    Βικακι ειναι χαρτια για scrapbooking αυτα που χρησιμοποιώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και τα δυο ειναι ομορφα αλλα το κομματι τουρτας ειναι σουπερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η τουρτιτσα ειναι τελειααα!!!!!μπορεισ να μου πεισ πως θα γινει το σχεδιο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!