Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Scrabble Tile Pendant

Όλοι κάπου θα έχετε ξύλινα γραμματάκια από το επιτραπέζιο Scrabble. Λοιπόν, υπάρχει τρόπος να φτιάξετε κολιεδάκια, βραχιόλια ή και σκουλαρίκια χρησιμοποιώντας τα!

Ένα πολύ εύκολο και γρήγορο project.

Οδηγίες θα βρείτε εδώ και εδώ .

Να αυτά που έφτιαξα εγώ!! Το βατραχάκι ήταν το πρώτο μου και αν θα δείτε στο κέντρο δεν είναι "γεμάτο". Αυτό το έπαθα γιατί ενώ είχα βάλει το Diamond Glaze 2 ώρες, νόμιζα οτι θα είχε στεγνώσει! Αλλά έκανα λάθος και το κατέστρεψα! Δεν πειράζει! Έπαθα και έμαθα!

Στο πρώτο χρησιμοποίησα χαρτί scrapbooking, στο δεύτερο το βατραχάκι είναι rub-on και στο τρίτο το λουλουδάκι είναι αυτοκόλλητο!
Όλα τα υλικά τα πήρα από το www.etsy.com .

4 σχόλια:

  1. Ρουλάκι μπορείς να μου πεις τις διαστάσεις των tiles? Δεν έχω κάτι παρόμοιο αλλά θέλω να τα κόψω σε μαραγκό αν γίνεται (έχω ένα θείο) ... και επίσης θα ήθελα ένα λίνγκ για τα εγγραφάκια που περνάει το κορδόνι! Θα χρειαστώ αρκετά (θα τα φτιάξω σαν δώρο αποχαιρετισμού για παιδιά έκτης δημοτικού)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρουλακι καταπληκτικο ειναι!!!!
    τα κρεμαστρακια που μπορουμε να τα βρουμε ομως? σε diva κτλ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νεκταριακι μου εγω τα πηρα απο εξωτερικο. Εδω δεν το εχω ψαξει.

    Αν θελεις πες μου να σου βαλω link, να κοιταξεις και εσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγκεκριμένα από το www.etsy.com

    Αν γραψεις Scrabble Tile Pendant, θα σου βγαλει ολα τα υλικα που θα χρειαστεις..

    Οτι αλλο θελεις μου λες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!