Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

Πασχαλινές Λαμπάδες και Κουτιά

Καλησπέρα, τι κάνετε?
Εχτές λόγω δουλειάς, έχασα το μάθημα μου στις Μορφές αλλά επειδή είχα όρεξη από το πρωί για καλλιτεχνίες (όπως κάθε Τετάρτη άλλωστε...λόγω μαθήματος) το βραδάκι πήγα μαζί με την αδελφή μου, την Ρίτσα, στην φίλη μου την Βούλα, να φτιάξουμε Πασχαλινές Λαμπάδες και κουτάκια!!

Βέβαια, εκείνες είχαν πιάσει κουβέντα για χάντρες, σκουλαρήκια και τεχνικές και δεν κανανε πολλά πράγματα, ενώ εμένα με είχε πιάσει μανία να φτιάχνω!

Να τα...


Κουτάκια σε ναυτικό στυλ





Εδώ όλα μαζί... Πως σας φαίνονται?

14 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφες Ρουλά μου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρούλα Καλησπέρα!!!
    Είναι πολύ όμορφα και οι Λαμπάδες και τα Κουτία που έκανες. Επιτέλους να μην αισθάνομαι και μόνη μου!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΕΣ....πως αλλιώς να μας φαίνονται?????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξαδελφούλα μου είσαι ιδιοφυία οι λαμπάδεσ σου ειναι τέλειες (όλα είναι τέλεια τ.σ.) εεεεεε τι να κάνουμε εχω καλλιτέχνιδα ξαδέρφη ευχαριστώ!!ευχαριστώ!!ΧΑΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρούλα,πολύ όμορφες οι λαμπάδες και τα κουτάκια τους!Όλες οι κατασκευές σου είναι υπέροχες!
    Εκεί στις Μορφές μαθαίνετε πολύ όμορφα πράγματα.Ζηλεύω και μόνο γι΄αυτό,που δε μένω στην Αθήνα.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ Βικακι μου, να σαι καλα..

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φλωρίτσα να σαι καλα! Ευχαριστω!

    Η 2η φορα που φτιαχνω λαμπάδες!

    Θα εχω και συνεχεια! Θα φτιαξω κι αλλες!

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σαι καλα Χαρά μου! Αντε αντε ξεκινα και εσυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λενακι μου ευχαριστω και σενα πολυ! Ναι στις μορφες μαθαινυμε πολλα πραγματα!

    Βεβαια αυτα τα εφτιαξα απο μονη μου.. ειναι απλα αυτα...χιχι!

    Φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tέλεια Ρούλα μου και τα κουτάκια και οι λαμπάδες. Την επόμενη εβδομάδα θα πάω ν' αγοράσω υλικά και θ' αρχίσω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και οι λαμπαδες, αλλα και τα κουτια τους, υπεροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλώς σε βρήκα. τι όμορφες λαμπάδες είναι αυτές!!!
    γειά στα χέρια σου, από έμπνευση βλέπω καλά πας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πανέμορφες είναι!!!
    αλήθεια...τις κορδέλες και τους σπάγκους πώς τα στερεώνεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!