Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Laugh - Scrapbookers in Greece Challenge

Καλησπέρα!
Να 'μαι και εγώ!!! 
Είμαι απαράδεκτη το ξέρω! Ούτε ένα καλή Χρονιά δεν ευχήθηκα και ήδη μπήκαμε
 στον Φεβρουάριο! 
Δεν πειράζει...θα τα πω τώρα!!! Καλή Χρονιά με υγεία για όλο τον κόσμο!

Λοιπόν, το Scrapbookers in Greece για τον Ιανουάριο είχε πρόκληση στην οποία έπρεπε να φτιάξουμε μια σύνθεση με μια φωτογραφία που είμαστε μικρές!!

Η αγαπημένη μας, Κατερίνα, μας έδωσε παράταση (χιχι), ώστε να προλάβουμε να παίξουμε μέσα στο Σ/Κ!! Κλασικά εγώ, τελευταία στιγμή το αποφάσισα και να το αποτέλεσμα!!

Ναι, ναι, εγώ είμαι αυτό το στρουμπουλό, χαρούμενο κοριτσάκι!! 

(Λόγω συννεφιάς, φώτισα λίγο τις φωτογραφίες)


Η φωτογραφία έχει και ιστορία! 
Το συγκεκριμένο φορεματάκι που φοράω, μου το είχε φέρει ο πατερούλης μου από Βραζιλία και μου άρεσε τόσο πολύ που όταν μου το φόραγαν έπαιρνα μια χαρά και χόρευα! 



Καλό απόγευμα Κυριακής! 
Φιλιά!

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο και χαρούμενο όπως εσύ!!!!!!!!!!!!
    Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από μικρη ήσουν κούκλα! Η συνθεση ειναι πολυ γλυκια! Μου αρέσουν τα διακοσμητικα παρατεταγμένα, δίνουν αρμονία χωρις να χάνει την παιδικότητα της η σελίδα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πιο γλυκιά δεν γινόταν!Ρουλάκι μου είναι τέλεια!!
    Λατρεύω τα διακοσμητικά και τα χαρτιά που διάλεξες!Ταιριάζουν απίθανα με την παιδική φωτογραφία!
    Πανέμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!