Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Άνοιξη - Born To Crop Not To Mop

Καλημέρα και καλή Βδομάδα! 


Σας έχω πει ότι είμαι στο Design Team του Born To Crop Not to Mop? Όχι ε? Χμμμ...ε σας το λέω τώρα! 


Είμαστε 6 τρελοκόριτσα (Εγώ, Αλίκη, Ράνια, Γωγώ, Ερίνα και Βιβίκα) και κάθε 15 του μηνός θα σας προσκαλούμε να δημιουργήσετε μαζί μας κάτι είτε είναι σύνθεση, κάρτα, decoupage, κερί, πλέξιμο, κτλ με μόνη προϋπόθεση να έχει σχέση με το θέμα που θα σας δίνουμε εμείς!! 

Αυτόν τον μήνα το θέμα μας είναι τα Ανοιξιάτικα Χρώματα οπότε περιμένουμε να δούμε πολλές χρωματιστές δημιουργίες στην σελίδα μας στο Facebook και να μπείτε στην κλήρωση για το δωράκι μας!! 

Η δικιά μου δημιουργία είναι ένα Shadow Box! Πως σας φαίνεται?



Σας φιλώ!

7 σχόλια:

  1. Τέλειο το shadow box!απίθανη ανοιξιάτικη παράσταση και σούπερ χαρούμενα χρώματα κοριτσάκι!!!Πολύ μου αρέσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρούμενο το shadow box και άκρως ανοιξιάτικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο. Όλα είναι πρωτότυπα και γεμάτα, χρώματα. Να έχεις μια χαρούμενη άνοιξη. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το blog σου!Χαίρομαι πολύ που το βρήκα!

    http://abycraft.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφη δημιουργία!!!! μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!