Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Sneak Peak, Αγαπώ..., Τσάντα και Βραβεία!!!!

Καλησπέρα, καλή βδομάδα! Πως είσαστε?
Εγώ επιτέλους τελείωσα τα προσκλητήρια της βάπτισης εχτές το βράδυ! Όλο το Σ/Κ δεν βγήκα απ' το σπίτι..ήμουν ανάμεσα σε ροζ χρώμα, glitter, πριγκηπισσούλες, ραβδάκια και άλλα ζουζουνίστικα υλικά που με βοήθησαν να φτιάξω την πρόσκληση που ήθελα για την μικρή μου! Έβγαλα off 3 πιστόλια σιλικόνης και περιττό να σας πω και για τα καψίματα στα χέρια μου..αλλά χαλάλι! Το αποτέλεσμα και η χαρά από τα κουμπαράκια μου με έκανε και τα ξέχασα όλα!

Πάρτε και μια ιδέα... (το προσκλητήριο σήμερα ξεκίνησε να μοιράζετε οπότε σε μερικές μέρες θα σας το βάλω να το δείτε και εσείς)


Τελευταία και καταιδρωμένη ας παίξω και εγώ το Παιχνίδι της Αγάπης!! Με κάλεσε η Μαριάννα, η Α Pink DreamerΤα Χρυσά Στάχυα, η Ελευθερία και η Έφη.

Λοιπόν, πρέπει να πω 10 πράγματα που αγαπώ και να προσκαλέσω 10 bloggers... δεν θα καλέσω κάποιον μιας και το έχετε παίξει όλες αυτό το παιχνιδάκι!

  1. Την οικογένεια μου πάνω απ' όλα.

  2. Τις κολλητούλες μου και όλες τις φίλες- φίλους που με στήριξαν και ήταν δίπλα μου σε ότι χρειαζόμουν.

  3. Το να δημιουργώ... Τα χρώματα και το Glitter!!!

  4. Την Θάλασσα...

  5. Την μουσική που με ταξιδεύει...

  6. Το να προσέχω και να φροντίζω τον ευατό μου... (ξέρετε τώρα...μαλλιά, νύχια, γυμναστήριο,shopping, χαχα)

  7. Την αίσθηση της αγκαλιάς... μ'αρέσει να με αγκαλιάζουν...

  8. Το να ταξιδεύω...μακάρι να μπορούσα να γυρίσω όλο τον κόσμο...

  9. Τα χαμόγελα...θέλω να βλέπω μόνο χαμογελαστά προσωπάκια..(.σαν της βαπτιστήρας μου)

  10. Εμένα..
Το επόμενο παιχνιδάκι το είδα απ' το blog της Σοφίας και είναι το παιχνίδι της τσάντας! Μου φάνηκε πολύ αστείο και έτσι αποφάσισα να σας δείξω και εγώ την τσάντα μου και τι έχει μέσα!!

Λοιπόν, έχουμε και λέμε: Πορτοφόλι, Διάφορα χαρτιά (της βάπτισης τα περισσότερα), Κλειδιά σπιτιού και αμαξιού, Αντισηπτικό χεριών, I-POD, USB, Φωτογραφική μηχανή, Liposan, διάφορα κοκαλάκια για τα μαλλιά και φυσικά glitter, λουλουδάκια, χαντρούλες, κτλ!!  Η τσάντα την πήρα αρχές καλοκαιριού απ' τα Accesorize!!

Και τέλος, να κλείσω με 2 βραβειάκια που μου έστειλε η Μαριάννα και την ευχαριστώ πολύ που πάντα με σκέφτεται!!!


Τα αφιερώνω σε όλες σας!!!

Φιλάκια πολλάααααααααα! Καλη βδομάδα να έχουμε!



15 σχόλια:

  1. γεια σου νεραιδούλα της χρυσόσκονης :) ανυπομονώ να δω τα προσκλητήρια που έφτιαξες :) φιλιά όλα να πάνε τέλεια στην βάφτιση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ανυπομονω να δω τα προσκλητηρια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kάτι σε καδράκι -shadow box μυρίζομαι (ε καλά βοήθησαν και λίγο οι φωτογραφίες!!! χι χι ) και περιμένω με ανυπομονησία!!! Oσο για την τσάντα ολες σας πολύ τακτοποιημένες σας βρίσκω!!! Ετσι και δείτε την δική μου θα πάθετε πλάκα!!! Μια απο αυτές τις ημέρες θα την αναρτήσω κι εγώ!!!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά τα προσκλητηρία φαίνονται να είναι υπερπαραγωγή,περιμένω με ανυπομονησία να τα δω!
    Με το καλόκαι η βάπτιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μας εβαλες σε αγωνία.....αλλα θα ειναι πολύ όμορφα όπως ολα τα προυγουμενα!!!καλα τελειωματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υποψιάζομαι ότι θα γίνει κάτι... μαγικό!! με όλα αυτά τα υλικά....


    θα περιμένω το αποτέλεσμα!!


    καλημέρααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα και από μένα! Περιμένουμε φωτογραφίες από τα προσκλητήρια! Υπέροχο σχέδιο η τσάντα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρουλάκι καλησπέρα!
    απο την μικρή γευση που μας εδωσες κάτι σε παραμυθένιο προσκλητηριο το βλέπω.
    περιμένω αναρτησή σου.
    φίλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ROULLA you are too cute,just love you. The invites are lovely....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρουλίτσα μου είσαι χωμένη όπως πάντα μέσα στα μπιχλιμπιδάκια σου και στην χρυσόσκονη, ανυπομονούμε τι έφτιαξαν τα μαγικά χεράκια σου, Καλά περιττό να σου πς οτι λάτρεψα την τσαντούλα σου αχ τι όμορφη που είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. xaxa.. έτσι μία ανάρτηση γεμάτη... νέα, παιχνίδια, αφιερώσεις, βραβεία!!!!

    μπράβο γλυκιά μου καλλιτέχνιδα!!!

    φιλάκια!! καληνύχτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ!!
    ΤΟ ΡΟΖ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΧΡΩΜΑ
    ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΕΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ!!
    ΤΟ ΡΟΖ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΧΡΩΜΑ
    ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΕΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα!! Τι όμορφα υλικά!!!! Ανυπομωνώ για να δω το προσκλητήτιο! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τρία σε ένα!!!
    Μπράβο !Επαιξες υπέροχα!
    Ομορφες αγάπες έχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!