Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Διακοσμήστε Πασχαλινές Λαμπάδες!

Καλημέρα και καλή βδομάδα. Τι κάνετε?

Πριν μερικές μέρες, έλαβα ένα mail από την Σοφία Κωστάρα, συγγραφέα της ιστοσελίδας Infokids . Μου ζήτησε να φτιάξω ένα tutorial βήμα προς βήμα για την διακόσμηση Πασχαλινής Λαμπάδας για να μπει στο site! Φυσικά εγώ τρελάθηκα απ' την χαρά μου και δέκτηκα αμέσως!

Αυτή είναι η λαμπάδιτσα που έφτιαξα και εδώ μπορείτε να δείτε βήμα βήμα την κατασκευή της!!!

Να ευχαριστήσω την Σοφία και την Ιστοσελίδα Infokids, για την τιμή που μου κάνανε.

Δοκιμάστε και εσείς να φτιάξετε όμορφες λαμπαδίτσες!

Φιλάκια!

16 σχόλια:

  1. Μπράβο Ρούλα! Άντε σύντομα να δούμε κι άλλα έργα σου! Και πολλές ακόμα προτάσεις να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καταπληκτικο το μπλογκ σου! αλλα πιο πολυ ο τιτλος του! ποσο με εκφραζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ καλή η λαμπαδίτσα Ρουλάκι!!! τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφη λαμπάδα!!!
    Δεν μου αρέσουν καθόλου αυτές του εμπορίου προτιμώ τις χειροποίητες.
    Συγχαρητήρια
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Ρουλίνι!! Πάντα επιτυχίες!!
    Πολύ όμορφη η λαμπάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι να πω καταπληκτική, φοβερή, απίθανη!!! μπράβο βρε ρουλίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κουκλίτσα μου γλυκιά είναι πολύ όμορφη η λαμπάδα σου.Ευχαριστούμε για τις οδηγίες.Χίλια μπράβο!!! Σου εύχομαι κι άλλες τέτοιες επιτυχίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ωραία η λαμπαδίτσα σου μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη λαμπαδίτσα!!! Και κοντεύει το Πάσχα..πρέπει να ξεκινήσουμε και εμείς τις απόπειρες!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μ'αρέσει πολύ η λαμπάδα σου Ρούλα! Συγχαρητήρια για την πρόταση που σου έγινε!Συνέχισε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφη λαμπάδα Ρούλα!!Μπράβο!! είσαι πολυτάλαντη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφη η λαμπάδα! Καλημέρα και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. από τις πιο όμορφες που έχω δει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μπραβο Ρουλα !!!υπέροχη και ευκολη στην
    κατασκευή της η λαμπάδα σου!!!
    Καλό Πάσχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!