Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

05/07/2009 Τρίπολη - Άστρος - Ναύπλιο

Πριν 3 βδομάδες πήγα ολοήμερη εκδρομούλα στην Τρίπολη στην τρελή μου φίλη Χριστίνα και συζητήσαμε για τις καλλιτεχνικές μας ανησυχίες! χιχι!

Εγώ τις έδειξα κάποια πράγματα scrapbooking και εκείνη μου έμαθε να φτιάχνω σαγιοναρούλες, σκουλαρήκια και άλλα όμορφα πραγματάκια!! Μου έφτιαξε σαγιονάρες και μου χάρισε μια καταπληκτική ζώνη και ένα βραχιόλι!

Τα περάσαμε πάρα πολύ ωραία, γνώρισα τον σύζυγο της, την αξιαγάπητη μανούλα της και την κουκλίτσα κόρη της! Επίσης φάγαμε κάτι γεμιστά μούρλια και μου δώσανε! Μάζεψα αρκετά κεραμμύδια για decoupage και πήγαμε για καφεδάκι και στο Ναύπλιο...

Αγία Φωτεινή (καταπληκτική εκκλησία)
Εδώ είμαστε στο ατελιέ της

Μου φτιάχνει σαγιοναρούλεςςς!!


Να την! Έτοιμη! Την άλλη την έφτιαξα εγώ!

Αχ τι ωραία που είναι στο χωριό... Μας τα χάλασε λίγο ο καιρός αλλά δεν πειράζει!

Ναύπλιο

Μιαμ μιαμ...

Ναύπλιο

Να και οι σαγιονάρες! Την μια την έφτιαξε το Χριστινάκι και την άλλη εγώ

Χριστινάκι θα ξανάρθω σύντομα!!!

1 σχόλιο:

  1. Πηγες κι απο τα μερη μου Ρουλακι εεε;Αχ, και να φανταστεις αυτο το Παλαμιδι το χω ανεβει 2 φορες στο καπακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!