Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

Δωράκι για σας!!!

Και μια εκπληξούλα!! Μιας και με έχει πιάσει μανία με την Τεχνική της Χαρτοπετσέτας σε καθρέπτες σας κάνω δωράκι ένα σετ για να φτιάξετε έναν δικό σας!

Λοιπόν, το δωράκι μου είναι ένας καθρέπτης, κόλλα χαρτοπετσέτας και αρκετές χαρτοπετσέτες σε διάφορα σχέδια και εποχές!

Ο νικητής-νικήτρια θα βγεί μετά από κλήρωση μέσω του http://www.randomizer.org/ και το μόνο μου χρειάζεται για να μπείτε σε αυτήν είναι να αφήσετε ένα σχόλιο στην συγκεκριμένη ανάρτηση μέχρι και την 14 Μαίου 2009 στις 12:00 το βράδυ.
Ο καθένας μπορεί να συμμετάσχει μόνο μια φορά δηλαδή με ένα σχόλιο.



Καλή επιτυχία σε όλους...

32 σχόλια:

  1. Καλή ιδέα!! Εχω εντυπωσιαστεί με τα καθρεφτάκια σου!!! Είναι όλα τέλεια!!!

    Σου εύχομαι να έχεις όλο και μεγαλύτερη δημιουργική φαντασία!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιδέα καταπληκτική και πολύ εμπνευσμένη! Που ξέρεις ο/η τυχερός/ή μπορεί να πάρει λίγη από τη δημιουργικότητά σου μέσα από τα δωράκια σου!
    Συνέχισε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτική ιδέα Ρούλα μου!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρουλάκι είσαι Θεά! Πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω κι εγώ αυτή τη τεχνική! Είναι σούπερ το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοίτα μόνον για κάποιες χαρτ/τες καίγομαι...
    Είδες όμως τι κάνει η Άνοιξη!!!!
    (fofi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρουλαααααα τελειο το μπλογκ!!Επεκτεινεσαι βλεπω και σε δωρα ε??
    Μπραβο και παλι μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ρουλάκι πολύ καλή ιδέα!!!
    να συμπεράνω οτι μαζί με το πακετάκι θα παραδώσεις και μαθήματα για την κατασκευή ? χιχιχιχιχιχι

    έχω ξετρελαθεί με αυτά τα καθρεφτάκια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπραβο ρουλακι ολο ιδεεςμου εισαι τελιες και θελω τετιες χαρτοπετσετες χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ας μπω και εγω στην κλήρωση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά είσαι απίστευτη! Εννοείται ότι είμαι μέσα, αλλά θέλω και ανάρτηση με σχετικές οδηγείες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρουλίτσα μου φοβερή ιδέα!!!
    Μαρία (marka)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό σου βράδι Ρούλα! Το ιστολόγιό σου είναι μια όαση χαράς στα μάτια μου. Συνέχισε ακάθεκτα δημιουργική....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ααα, κι εγώ θέλωωω.. =)
    Παρακολουθώ εδώ και καιρό το blog σου, και ομολογώ οτι είναι πανέμορφα αυτά που φτιάχνεις!!
    Συνέχισε έτσι, πάντα με έμπνευση! =)
    (Meli)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικές δημιουργίες!
    Μπράβο Ρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ρουλάκι, υπέροχο το μπλόγκ σου,μπράβο!!!!!!
    πάντα γεμάτο με υπέροχες δημιουργίες και όμορφα σχόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ax thelw k egw alla dn tha vgoun toso kala oso ta dika sou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ......... ΜΠΡΑΒΟ...................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επειδη ειναι απο τις κατασκευες που μου αρεσουν, θα ηθελα αν μπορεις να δωσεις καποιες πληροφοριες για το πως γινεται.Εστω τα βασικα υλικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρουλίτσα για ολα οσα εχεις φτιαξει πολλα μπραβο !!!!!
    εχεις μεγαλη φαντασια....και εμπνευση!!!
    ειμαι φαν σου!!!

    NTEMI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Eχεις ταλέντο... Σ' ευχαριστούμε για τις ωραίες ιδέες! Μας εμπνέεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μπραβο ρουλα !!!!!!!!!

    xrysa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είσαι μια γλύκα στη μορφή
    είσαι το ίδιο στη ψυχή
    πάντα η πρώτη στη κορφή
    σ΄ολα να ΄σαι εσύ σοφή...

    Με μάνα κούκλα και ζεστή
    θα έχεις μέσα στην ψυχή
    και εσύ την ομορφιά της
    και θάσαι πάντα θαυμαστή
    σαν όλα τα παιδιά της.

    Ρουλίνι είσαι ένα αξιόλογο, εμπνευσμένο και ικανό πλάσμα και επειδή αυτό είναι ευλογία... να θυμάσαι πάντα να ευγνωμονείς γι αυτό...... και να μοιράζεις απλόχερα τις υπέροχες γνώσεις σου.....
    Όλα θα γυρίσουν σένα...διπλά...

    νάχεις χαρά στην καθημερινότητα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρούλα μου καταπληκτική η ιδέα σου όπως και τα έργα σου μπράβο κοπέλα μου συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπραβο να συνεχισεις να φτιαχνεις καθρεφτες ειναι υπεροχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχες δημιουργίες,δε ξέρω που να πρωτοκοιτάξω. Είδα και το ατελιέ σου στις φωτογραφίες,τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ρουλιτσα εχεις δικιο εχουν ολοι ξετρελαθει με την τεχνικη της χαρτοπετσετας, οποτε το δωρακι σου ειναι χρησιμο σε παρα πολλους,αλλα για να φτασουμε στο επιπεδο σου πρεπει να κανομε πολλες αποπειρες με χαρτοπετσετες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μπραβο ρουλα!!καλη συνεχεια με τις καταπληκτικες ιδεες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!