Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

Φωτιστικό σε καμβά!

Καλημέρα σας!
Στα 2 τελευταία μαθήματα στις Μορφές μάθαμα πως ν φτιάχνουμε φωτιστικό σε καμβά. Εγώ είχα λείψει στο ένα μάθημα και έτσι δεν έφτιαξα αυτό που φτιάξανε τα κορίτσια αλλά ένα δικό μου σχέδιο και ιδέα.

Μου πήρες αρκετές ώρες, εχτές ολο το απόγευμα το πεύδευα αλλά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη και χαρούμενη με το αποτέλεσμα... Σίγουρα θα φτιάξω κι άλλα με διαφορετικά θέματα!

Εσάς πως σας φαίνεται? Έχετε καταλάβει οτι δεν μ'αρέσει καθόλου η χρυσόσκονη ε? ΧΙΧΙ!

20 σχόλια:

  1. Είναι Πολύ ωραία ιδέα Ρουλίτσα!!!
    και το συγκεκριμένο έμενα μου αρέσει παρά πολύ μπράβο και πάλι μπράβο για άλλη μια φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι υπέροχο ρούλα!
    Εχω σκεφτεί να φτιάξω και εγώ ένα φωτιστικό με κοντρα πλακέ σε σχήμα λουλουδιών
    Αλλά είναι λίγο δύσκολο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφη ιδέα!Είναι τέλειο και το συγκεκριμένο υπέροχο για παιδικό δωμάτιο.Είναι όλο ζωγραφισμένο ή το σπιτάκι και το δέντρο είναι κολάζ;
    Ρούλα,φτιάχνεις πολύ όμορφα πράγματα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι ναι το εχουμε καταλαβει για τη χρυσοσκονη!! χιχιχιχι
    αχ βρε ρουλι ειναι πολυυυυυυυυ γλυκουλικο!!! για παιδακι ειναι φανταστικο!!!! κι εγω θελω να κανω ενα για το νινι μας το ανιψακι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε Ρούλα ... δε μας λες και πως γίνεται να φτιάξω ένα στην εγγονή μου; μόλις το είδα αυτό σκέφτηκα. ότι θα είναι υπέροχο για το δωμάτιο της. αν... μπορούσα...
    Αχ ... σας ζηλεύω εσάς εκεί στις Μορφές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάκι , για μια ακόμη φορά ΜΠΡΑΒΟ !!!!
    Είναι πολύ όμορφο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είχα καιρό να περάσω από δω και από ότι βλέπω έχεις μεγαλουργήσει!!! Και το φωτιστικό αλλά και όλες οι προγηούμενες κατασκευές είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειναι πολυ ομορφο και πολυ ωραια ιδεα για φωτιστικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρουλακι μπραβο , να το φερεις και στο εργαστηρι να το δουμε !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φλωρίτσα μου σε ευχαριστώ παρα πολύ! Η ιδεα δεν ειναι δικιά μου. Στην σχολή το μαθαμε..απλά εγω το άλλαξα λιγάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βικάκι σ ευχαριστω και σενα..

    Μμμ δυσκολο μου ακουγεται αυτό που λες..

    Αν το επιχηρησεις..καλη επιτυχια σου ευχομαι!

    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λενακι ζωγραφισμενο ειναι μονο το φοντο.. Ολο το αλλο ειναι χαρτόνι!

    Σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λογια!

    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νεκταριακι να σαι καλα!

    Αντε ξεκινα! Τωρα που φτιαξαμε το πρωτο ποιος μας πιανει!

    Φιλια! Τα λεμε την Τεταρτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξυπόλυτη ναι τα περναμε πραγματικά πολύ ωραια στις Μορφές! Περιμενουμε πως και πως να ερθει η Τεταρτη για το μαθημα!

    Εσυ μενεις Αθηνα? Αντε ελα στην παρεα!

    Οσο για οδηγίες, παρε καμβα. φτιαξε το σχεδιο που θες μπροστα! Μπορεις να κανεις παρα πολλά πραγματα και απο πισω να κολλησεις λαμπακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τινα, Ιφιγένεια, Olivetreegirl και Δημιουργία σας ευχαριστω πολύ κοριτσια! Να στε καλα!

    Καλη βδομαδα! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ασπούλα αν το θυμηθω θα το φερω να το δειτε να το καμαρωσετε! ΧΙΧΙ!

    Θα τα πουμε την Τεταρτη! Φιλακια!!

    Καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έπρεπε να γίνεις νηπειαγωγός κορίτσι μου , πραγματικά στεναχωριέμαι όταν βλέπω ταλέντα να χάνονται σε επαγγέλματα άλλα.Δεν ξέρω τι δουλειά κάνεις όμως αυτό που έχεις μέσα σου για τα παιδιά είναι έμφυτο , είναι τυαλέντο , είναι χάρισμα.Υπέροχη ιδέα το φωτιστικό , μπράβο σου.Σε θαυμάζω πίστεψε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρουλα ειναι υπεροχο Οσο για την χρυσοσκονη εδω του παει πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. katapliktiko!!na se rwtisw kati?eipes oti apla zwgrafizeis to kamva kai apo pisw kollas lampakia...ti lampakia?den uparxei periptwsi na parei kamia fotia??tha me voithiseis please?a

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!