Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Love you 2 bits

Καλημέρα! Τι κάνετε?

Άλλη μια συνθεσούλα σήμερα που έφτιαξα το Σαββατοκύριακο! 

Οι φωτογραφίες είναι από τις διακοπές μου με τον καλό μου φέτος στην Μήλο!!! Περιττό να σας πω ότι τα περάσαμε φανταστικά! 

Η σύνθεση αυτή είναι για το The Studio Challenge που θέλει ένα grid layout! 

Τις γραμμές ανάμεσα στις φωτογραφίες τις έραψα στο χέρι, χρησιμοποίησα mists και διάφορα διακοσμητικούλια για να το κάνω πιο παιχνιδιάρικο!                   Το κιτ που χρησιμοποίησα είναι από το MCS. 

Ελένη Ευχαριστώ πολύ για τα ξύλινα διακοσμητικά και για τον τίτλο!

Η φωτογραφία δεν βγήκε καλή με τόση συννεφιά και την φώτισα λίγο αλλά δεν μου πολύ-αρέσει...τέλος πάντων...

Πως σας φαίνεται? 




Φιλάκια! 

9 σχόλια:

  1. Φοβερη !!! Μου αρέσει πολύ, και πολύ ράψιμο!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πως τα κάνετε όλα αυτά τα όμορφα;;; Η ορολογία που χρησιμοποιείς μου φαίνεται κινέζικα. αλλά το αποτελεσμα τέλειο.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά η χρήση του grid είναι φανταστική, Ρούλα!!! Μου αρέσει ιδιαίτερα το διαφορετικό μέγεθος των φωτό, σαν να παίζουν σε ένα πάζλ!! Μπράβο!! Καλή επιτυχία στην πρόκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει, τι να πρωτοσχολιάσω;;;; Τις απίστευτες φωτογραφίες;;; Το φοβερό ράψιμο στο χέρι;;; Τα τόσο χαρούμενα χρώματα;;; (Ή είσαι η γκουρού του ροζ ή δεν είσαι, χαχαχα)
    Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο The Studio Challenges Ρουλάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τη λάτρεψα! Ο συνδιασμών χρωμάτων και οι ραφές τέλειος! Καλη επιτυχια! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα κεντημένα γαζιά είναι όλα τα λεφτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπραβο για την αναρτηση σου περνα μια βολτα απο το μπλογκ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!