Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Χριστός Ανέστη!!!

Γεια σας! Τι κάνετε? Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη! Εύχομαι Υγεία, Χαρά, Αγάπη, Ευτυχία και ότι άλλο επιθυμεί ο καθένας μας...

Φέτος, την ημέρα του Πάσχα πήγαμε όλη η οικόγενεια στο Λουτράκι, σουβλίσαμε, φάγαμε και γελάσαμε.

Τα περάσαμε πολύ όμορφα, βέβαια το μόνο που με στεναχώρησε πολύ και μου χάλασε την διάθεση ήταν η απουσία του μικρού μου αδελφού, ο οποίος κάνει την πρακτική του για την σχολή και ταξίδευε εκτός Ελλάδος... Η πρώτη Χρονία που κάναμε χωριστά... :-(

Να σας βάλω μερικές φωτογραφίες ....



Ο παππούς μου στην ψησταρία



Εγώ και οι ξαδελφούλες μου - Ζεφη, Ζαφείρα και η μικρή μας Ιασώ


Πάλι με την Ιασώ και τον ξαδελφό μου Σωτήρη

Εγώ και η μανούλα μου (Κουκλίτσα ε?)


Η θεία μου Γιωργία (που γιορτάζει και σήμερα - Θεία Πολύχρονη! Χρόνια Πολλά!)


Στο τραπέζι όλοι

Όμορφες δεν είναι? Αντε και του χρόνου να είμαστε καλά να τα περάσουμε ακόμα καλύτερα...

4 σχόλια:

  1. Φιλενάδα ζήλεψα!!! Δε λέω κι εμείς ωραία περάσαμε αλλά σας είδα όλους μαζεμένους... και φέτος δεν ήμουν με τους δικούς μου όπως άλλες χρονιές! Και μαζευόμαστε κάπως έτσι κι εμείς!!! Μπράβο σας πάντως πολύ σας χαίρομαι όπως σας βλέπω! Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Ρουλίτσα και του Χρόνου με Υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπραβο ρουλακι μου!! και του χρονου να ειστε ολοι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και του χρονου ρουλακι
    χρονια σας πολλα
    djm

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!