Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

Συνθέσεις…Συνθέσεις…Συνθέσεις..

Καλημέρα!

Τέλος του μηνός και ήρθε η ώρα (καιρός ήτανε) να βάλω 3 συνθεσούλες που τρέχουν μέχρι και σήμερα.

Ξεκινάω με την πρόκληση του  Once Upon A Sketch  που έχει θέμα Διακοπές και βασίζεται σε αυτό το sketch της Νάντιας. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στο πολυαγαπημένο νησί … την Σαντορίνη τον περασμένο Σεπτέμβριο βλέποντας το ηλιοβασίλεμα από τα Φηρά. 

SDC16440SDC16441

Η επόμενη σύνθεση είναι για την πρόκληση του Get Creative και το sketch της Ελίνας.

H φωτογραφία είναι με την βαπτιστήρα μου και ήθελα να δώσω ένα παιχνιδιάρικο στυλ σε όλη την σύνθεση γι αυτό και χρησιμοποίησα το κιτ Emma’s Shope από το Enjoy Scrapping. Δεν είναι πολύ ζουζουνιάρικο? 

SDC16435SDC16436SDC16437

Και τέλος… άλλη μια σύνθεση για το Sketches in Thyme  στο οποίο ήταν Guest Designer για τον μήνα Φεβρουάριο η Ελευθερία μας.

Απλή και λιτή η σύνθεση αυτή με πρωταγωνιστές τον αδελφούλη μου και την κοπέλα του. Τα ζουζούνια μου.

SDC16433SDC16434

Αυτά για σήμερα! Σας φιλώ!

34 σχόλια:

  1. Absolutely gorgeous layout!!!!!
    Roula why dont you make more layouts!!!!!!!!!
    I absolutely love your layout for Get creative, thank you so much for taking part in all the challenges!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες Ρούλα! Η πρώτη είναι η αγαπημένη μου αλλά όλες είναι απίθανες! Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Roula lovely L.O.s I espescially love the beads under the little girl...you are so talented...bravo i am proud to be your friend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οτι και να πω είναι λίγο!! Χαλάλι το ξενύχτι!! Υπέροχο αποτέλεσμα ...και πρώτη κάτι παραπάνω από έξαιρετική!!! Καλή επιτυχία στις προκλήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ζουζούνα μου είναι και οι τρεις υπέροχες!!! ειδικά αυτή με τη βαπτιστήρα σου, τόσες λεπτομέρειες, το φιογκάκι στο κοριτσάκι κ οι χαντρούλες...ολα ένα κι ένα!!! μπράβο Ρουλάκι!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Like, like, like φιλενάδα!!! Φανταστικές και οι τρεις!!!
    Είσαι κούκλα στην πρώτη, η Barbie είναι ζουζουνάκι για φίλημα στη δεύτερη και ο Σωτήρης με την Κωνσταντίνα κουκλιά ερωτευμένα!!!
    Φτου φτου!
    Τέλειες οι συνθέσεις!!! Εύχομαι να δουλεύεις ήδη τις επόμενες... χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πανέμορφες όλες και με πολύ ζωντανά και χαρούμενα χρώματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συνέχισε να μας δείχνεις τέτοιες υπέροχες συνθέσεις- συνθέσεις- συνθέσει!!! :)
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δημιουργικος χαμος!!!!:DDD
    Ολα ειναι υπεροχα,Ρουλιτσα!
    Καλη επιτυχια!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι γλύκα οι συνθεσούλες σου Ρούλα!!! Τέλεια ρομαντικά χρωματα και ωραία κολπάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φιλενάδα στην τελευταία σύνθεση ήμασταν παρέα… θαυμάζω εκτός από την φαντασία σου και το αποτέλεσμα, την ταχύτητα σου!! Φοβερές συνθέσεις και οι 3!! Εδικά αυτή η δεύτερη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Well you have been busy, three fabulous layouts, with beautiful photos colours and emebellishments.I agree with Irini you should do more !! Thank you for sharing with us at Get creative and UOAS and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και οι τρεις ειναι υπεροχες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίες συνθέσεις όλες τους!!!Μου άρεσε πολύ αυτή με την βαφτιστήρα σου πολύ κοριτσίστικη και παιχνιδιάρικη.
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφες όλες! Οι δύο τελευταίες δε έχουν τόσο χαρούμενα και ανοιξιάτικα χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. This is very sweet. Thanks so much for playing along at Get Creative!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρούλα μου μπράβο είναι καταπληκτικές και οι τρείς συνθέσεις σου, η πρώτη μου βγάζει ρομαντισμό με ζεστά όμορφα χρώματα στη δευτερη έχω ξετρελαθεί με την ερμηνεία του σκέτς και τις λεπτομέρειες και στην τρίτη με το pattern paper και την τσαχπινιά με την πεταλούδα.
    Καλή επιτυχία!!!
    Φιλάκια πολλά καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κάποια είχε δημιουργικό οίστρο μου φαίνετε! Ρουλάκι μου είναι όλες υπέροχες αλλά η αγαπημένη μου ειναι η πρώτη!!! Καλή επιτυχία φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα και καλό μήνα Ρουλίτσα! Τι να πω???? Μαρεεεεεεσει πολύ η σύνθεση σου, αλλά ακόμα πιο πολύ, εσύ στη φωτογραφία, με το βλέμμα στο απέραντο γαλάζιο κι αυτό το χαμόγελο!!! Είναι όλα τόσο όμορφα και τόσο αρμονικά δεμένα μεταξύ τους! Μπράβο σου κι ένα μεγάλο ευχαριστώ που την μοιράστηκες μαζί μας στο OUAS!
    Καλά και η δεύτερη σύνθεση είναι τοοοσο χαριτωμένη και η μικρή μια κουκλίτσα! Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου κάποια στιγμή να αποκτήσεις κι εσύ το δικό σου κοριτσάκι : )
    Καλή επιτυχία σε όλες τις προκλήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι να σου πω, η μία καλυτερή από την άλλη ... να τα φέρεις για να τα θαυμάσουμε και από κοντά!!! Thanks so much for joining us on OUAS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι πολύ ωραία Ρούλα όπως και όλα όσα φτιάχνεις.Καλό μήνα.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρουλάκι και οι τρεις είναι πολύ όμορφες! Μ' αρέσουν πολύ τα χρώματα και τα διακοσμητικά σου και έχουν όλες φοβερό στυλ. Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. WOW Ρούλα άστραψε το μάτι μου!!!!!Υπέροχα όλα!!!Μου είχαν λείψει οι συνθέσεις σου!!Καλή επιτυχία και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Such sweet & pretty pages here! Thanks for playing along at Get Creative!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αχχχχ... έτσι μας τα βάζεις όλα μαζί και παθαίνουμε... Πανέμορφες όλες Ρούλα μου! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο OUAS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέλειες συνθέσεις....Ανυπομονώ να δω και τις επόμενες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ολες είναιυπέροχες!! Μπράβο σου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. υπεροχες σελιδες ολες!!μπραβο Ρουλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρούλα μου σε έχω κάνει tag! Check my blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. These are both so pretty!! You have a great eye for color! Thanks for joining us at Sketches in Thyme!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!