Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

Me at 27

Καλημερούδια και καλή βδομάδες!!! Τι κάνετε??? Εγώ αυτές τι μέρες είμαι μέσα στην καλή χαρά! Πρώτον, έχω τρελή έμπνευση και όλο φτιάχνω κάτι και δεύτερον σε 10 μερούλες φεύγω για Λονδίνο με τις φιλενάδες μου!!! Ανυπομονώ!!!

Σήμερα, θα σας δείξω μια σύνθεση που έφτιαξα για το challenge του THE STUDIO στο οποίο πρέπει να φτιάξουμε μια σύνθεση που να λέμε για την ηλικία μας!!! Το είδα στο blog της Nadias και μου φάνηκε αρκετά ενδιαφέρον και εχτές έφτιαξα αυτή την σύνθεση:

SDC13600 

SDC13602

SDC13609

SDC13608

SDC13604

SDC13605

Πως σας φάνηκε??  Θα τα πούμε αύριο πάλι με νέα ανάρτηση!! Φιλιά!!

25 σχόλια:

  1. Καλημερούδια!!! Τι πανέμορφη σύνθεση είναι αυτή Ρουλίτσα?! Καταπληκτική, με πολύ όμορφα διακοσμητικά, το όλο στήσιμο τέλειο και το distress επίσης! Όλα αρμονικά κι εσύ μια κούκλα! Χαίρομαι να σε βλέπω στα πάνω σου!!! Τι θα κάνετε στο Λονδίνο??? Θεεεελω κι εγώ! Να περάσετε φανταστικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Εφάκι!!! Ευχαριστώ πολύ! Και εγω την ευχαριστηθηκα την συνθεση αυτη! Παμε για διακοπουλες! Να δω την κολλητη μου που μενει εκει!!! Ευχαριστουμε πολύ!! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομορφο!!! Πολύ ωραίο ο τρόπος που έβαλες την ηλικία και όλα τα embellishments γουστόζικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πανεμορφη η συνθεση σου Ρουλα !!!η φωτο.....εισαι κουκλα!!καλη επιτυχια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρούλα καλημέρα!Παρακολουθώ το blogs σου και ότι φτιάχνεις μ΄αρέσει πολύ!Η συνθεσή σου είναι τέλεια!Καλά να περάσεις στο Λονδίνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Lovely layout Roulitsa!!!
    love the details...great job!
    Thank you for playing along at The Studio!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η βασίλισσα στο θρόνο της... Αγγλίας!
    Είσαι θεά φιλενάδα! Τέλεια σελίδα!
    Και ναι θα περάσουμε φανταστικά στο Λονδίνο :-)
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα κολπάκια σου ειναι τέλεια σε αυτη την συνθεση!!! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ με την Κατερίνα!!! η βασίλισσα στο θρόνο της!!!!!!
    τέλεια η σύνθεση μικρή...καλή η φάση με τον αριθμό έτσι... μπράβο μπράβο και ξανά ΜΠΡΑΒΟ!!! έ ρε Λονδίνο τι έχεις να παθεις!!! σου'ρχονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kai i sunthesi alla kai i foto uperoxi.
    Opws panta alloste!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρούλα πολύ όμορφη σύνθεση, με ωραίο στήσιμο και λεπτομέρειες. Μου αρέσει πολύ το distress και οι χρωματικοί συνδυασμοί. Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τυχερούλα.....διακοπούλες ε...καλά να περάσετε!
    Πολύ μ'αρέσει....27 ε..πότε κι όλας!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΩ!!!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μου αρέσει πολύ!όλες αυτές οι όμορφες λεπτομέρειες, και οι αποχρώσεις του μπλε είναι καταπληκτικές!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια σύνθεση,πως θα μπορούσε να μην είναι άλλωστε,αφού είναι δική σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολύ πολύ ωραίο!!! όλη η άνοιξη σε μια σύνθεση!!!!!κ να περάσεις τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλεια....τέλεια....τέλεια....Δεν έχω κάτι άλλο να πω.....Απλά τέλεια!!!!Καλά να περάσετε στο Λονδίνο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νομίζω ότι σου ταιριάζει!! Είναι πολύ όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρουλίτσα μου συγψαρητηρια γι ακομη μια φορα,η συνθεση σου απίστευτη...πολυ ωραία διακόσμηση,ωραία λουλούδια.Μαθαίνω Λονδίνο...Καλά να περάσετε.Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπεροχη φωτογραφία- υπέροχη σύνθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 27 Ε!ΤΕΛΕΙΑ ΗΛΙΚΙΑ!ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ!Η ΦΩΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφο. Έγραψες πάλι. Καλό ταξίδι και καλά να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα Ρούλα...Η συνθεση σου είναι καταπληκτική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ!